Sunday, November 1, 2009

wedding abg chik.. part1

erlow...

mgg ni mmg mggu kawin.. dari 2 ari lepas smpai d end of tis week aku agak bzy ngan preparation wedding abg chik a.k.a zahir (yg aku bru tau his real name past few days, nk wat camne dh dri kecik aku mmg pnggil die abg chik, so not my fault aku x tau his real name).

yg aku g ari ahad lpas was the nikah n sanding belah perempuan. so, maknanyer yg biggest event were in tis upcoming week, 8 nov.. thanx god m.cik aku nie gne catering (which is mmg jarang skali famly2 aku gna catring coz mostly masak sendri) , so tats mean x der lah penat sgt kot..

aku sbnar nk critalah skit ketidakpuasan hati m.cik2 n termasuk mak aku skali oleh layanan dari sebelah sana (biasalah, ada jer yg x puas hati, NOBODY"S PERFECT meh) rasanyer bg aku x da masalah kot, tp biasalar org2 veteran nie, ada jer yg x puas hati... daripada crita yg aku dgr, katenyer x der org smbut lar masa pihak lelaki dtglah, even x der org yg nk uruskan masa nk kat pelamin n bla..bla..bla..bla... aku ni kiranyer dah bnyk lar go through ngan wedding2 nie coz ramai spupu spapat aku yg dh kawin (family aku jer yg blum pnah wat wedding)... hehehehe..

tp yg paling best die nyer food, peergghhh... sedap, (air mata kucing beb), yg mmg jarang org wat... aku apa lg, dgn perangai yg x brapa nk sedap mata memandang, g cari sudu n korek arr buah mata kcing yg ada kat bottom jug tu (x tahan woo~~).. hahahahaha... n the custom were superb!!! songket color hitam (ni lah color impian aku bila nk kawin masa aku ada bf dlu).... wakakakaka....

last but not least, biasalar.. mana2 wedding pun x der yg sempurna... kite hanya merancinag tapi DIA yg menentukan nyer....

p/S: tggu kenduri sebelah lelaki plak... apa yg kurang..apa yg lebih....

da..da... (^_^)V

No comments:

Post a Comment