Friday, March 19, 2010

kembali..... =)

salam....
lamanya aku x update blog nie.. almaklum ler, org bzy (bzy ler sgt)... skang nie pun aku tgh keje, curik2 masa skit update blog yg x terupdate nie...
apa citer baru ek? hurm... bnyk gak lah nk crita benda2 baru kat sini.. ada brita gumbira, ada brite kuciwa.. hahahaha..
1st thing 1st nk kite crita pasal benda gumbira... i'm in a relationship.. hahahahaha... dia telah dtg merisik... aku penag terpikir, kalo kita dh bertunang, kite digelar tunang org, tp kalo dah dirisik, kite digelar apa ek???? PERISIK kot?? ahaks... kalo ditranslatekan, SPY??? gler lawak... wakakakakaka............. =D
next is... aku masih lagi bekerja di tempat yang sama.. alhamdullilah.. sudah masuk semester ke-2 aku mengajar kat sini. so far rasanya, aku boleh menerima environment disini.. alhmdullilah, mungkin rezeki aku kat sini, smpai bila, tiada siapa tau... =)
3rd... along saya sudah bertunang~~~ lalalala.. happynyer... (tis coming saya plak.... hehehe.. insyaalah)
selesai sudeyy berita gumbira... now, we move on to the berita kuciwa (x der lah kuciwa mana)..
1st.. aku tension gler ngan keje2 admin yg sangat bzyy... lagi2 bila skang studnt sume dah abis final, so bzy ngan marking paper, nk key in markah, wat report bla..bla..bla... aisshhh.... (dah name pun keje kan, seng~~ gak aku ni)
orait, need to get back to work...
tata... daa~~~
salam...

No comments:

Post a Comment