Thursday, November 18, 2010

1000 kali cinta VS 50 first dates.....

salam....
tgk x drama yg kat TV, tiap2 ptg... kul 6.30...( time mak2..akak2..adik..balik keje n sekolah)
aku bknnyer nk mmpertikaikan tp juz nk share, perasan crita tu lebih kurang citer omputih yg dilakonkan dreww barrymore n hero die sape ntah aku x igt nama...

tgk citer mmbuatkan aku terpikir, ye, btol, jalan cerite keseluruhan mmg lah x sama, tp konsep nyer lebih kurang.. motiiifff???? nie yg mmbuatkan aku trpikir, org2 katnegara nie dah x der idea ke smpai nk kena cekup skit idea omputih sana.. bila org lain ambik skit jer crita die, pungg...pang..pung.pang... ckp ciplak, tp bila die cekup idea org plak????? hhaisshhh~~~

lu pikir lah sendiri~~~~

p/s: apapun, dua2 drama n muvie mmg swweett.... aku suke jln crita tue~~~ x sabar nk tggu ending yg melayu punyer~~~ wee!!!!

No comments:

Post a Comment