Tuesday, April 19, 2011

i'M MaRRieD~~~~~



salam....
wah.. giler lama aku x update blog yg malu2 itik nk hidup nie..
hik,,,hik,,hik,,
firstly, saya sudah bertukar status to married... kuang..kuang..kuangg.. (sape x suke kawin wey~~)

apa beza ek?
bezanya slama ni x der sape tido sebelah tp skang dah ada org teman.. (giler klise ayat aku). nk kata berubah trus tu x lah coz aku pun jumpa en.Suami hanya pada weekend, sbb aku di sina, dia kerja nun di utara sana.. (sedih tak?), mahunya x sedih, masa 1st week tu, aku ada gaklah nangis, yelah seminggu kawin pastu dah kena jauh ngan en.Suami... isk..isk..isk.. tp en.Suami ckp, ini lah dugaan yg kami perlu hadapi sebulum mengenal erti rumah tangga yang sebenar...

aku mgg sgt2 bahagia dgn en.Suami dan aku berdoa supaya kami dapat hidup bersama dalam jangka masa yang sssaaaannnggggaaatttt panjang...
AMIN.....

p/s: syok lah tawen... bleh pegang tgn n pelok2... (gatayyyy...)

No comments:

Post a Comment