Monday, May 23, 2011

surpriseee~~~~ (lepas kawin)

weee~~~

salam~~~
korang ada igt x kisah kejutan aku yg en.tunang (skang lebih dikenali en.suami) wat dulu..??
HAAAA~~~~ tu kiranya surprise yg pertama, kali ni aku nk crita sambungan nyer plak...
hehehehe~~~ ala, sbnrnya x yah crita pun x per, tgk pic kat atas tu pun dah tau apa kan?kan?kan?...
suuwwweeeeettttt x suami saya..??????? harharharhar~~~

nak dijadikan cerita, mlm tu adalah mlm pertama aku lpas sebulan lebih suami aku MC disebabkan ada sedikit masalah kat jantung dia (alhamdulilah, semua dh ok).. aku balik dari utara ptg, so smpi umah dah mlm.. nk dijadikan cerita sepanjang perjalanan balik ke tmpt tinggal aku punya lah sedih, mau nye x sedih, tinggal suami wey~~~

hati perempuan mana yg x tersentuh bila balik tgk dekat cermin ada nota yg mmg PENDEK..RINGKAS...tapi sgt bermakna..... apa lagi trus mencurah2 lah aiyak mata cheq... huhuhuhu...sob..sob..sob...

trus aku reply thru SMS.. nak tau apa..??? MANE BLEH, CERITA DALAM KELAMBU..hakhakahak~~~~

ok, aku pun nk melabuhkan tirai tuk hari ini..
semoga hari esok lebih baik dari hari ini..semalam..dan kelmarin..
AMIN...

1210 am
24 may 2011
istana ibu mertuaku... =)

p/s: dlm suuweett2 pun, die gune eyeliner aku...!!!!




No comments:

Post a Comment