Sunday, December 4, 2011

working wifey...

salam....
alhamdullilah, setelah almost 8 months kami kawin, akhirnya sempurna perjalanan cinta dan impian which is, stayong 2gether as a married couple.. hikhikhik...
hahah~~~ to those yg x tau, act, me n my hasben is a weekends hasben n wife, tpi tu sume dah x abis.. enSuami dah kembali bersama kami.. alhamdullilah, dia dah dpt keje kat private kolej kat shah alam.. (1 mgt ngan aku tpi lain company... mcm mana ek? pikir sendri.. hakhakhak)
aku sgt happy n bersyukur sgt2, akhirnya makbul doa aku dan family yg lain2...

tapi x dinafikan perasaan cuak tu ttp ada.. mampoo ker aku nk handle as a working wifey? eventho we all akan stay ngan family tpi mcm mana nnt... bleh ke aku nk jalankan tggungjawab , masak...uruskan suami.. hurm~~ insyallah aku kena lah belajar...
act, this nit the end, but it is only the BEGINNING of me n him~~~

insyaallah~~~~ smoga aku ada KEKENTALAN mak N mama~~~~ =)

p/s: pelik bgun pagi2 gi keje ada org kat sebelah.. n i have to share the bolster~~~~ grrrr~~~

No comments:

Post a Comment