Monday, October 18, 2010

briDe to be....

salam~~~

im gonna be bride... bride to be~~~ aku sbnrnye dh dpt idea.. starting frm now.. aku akan ceritakan perjalanan preparation my weds wit my Jantan Jalanan.. (knp Jantan Jalanan?? sbb die pun ada nickname tuk aku.. caaiittt!!!~~)

1st thing 1st...
all this preparation gives me headache~~!!!! ahaks!! tp aku kna chill..relax.. bnyk lg masa n benda yg aku nk pikir.. pertama aku kna piluh color baju tuk aku sanding.. masa nikah im gonna be in blue color.. so memandangkan im gonna be married along wit my ALONG, the color fot the wedding day x bnyk choices.. my ALONG gonna be in YELLOW plus BLACK.. so, im gonna be in BROWN plus GOLD (atas nasihat our wedding planner)... tp mmg pun dlm kpala otak kau nie ha, dh tercatit color2 yg seangkatan dgn BROWN tue.. so, x da hal lar...

yg tu baru pasal baju, tp alhamdulllilah, im always be lucky coz aku x yah nk pening2 sgt cari sape yg nk wat pelamin, baju..make up.. itu sume already plan by my bro a.k.a along.. so, aku hnya akan cari fotografer by my own.. nie pun satu hal lg.. i have to be cerewet coz if im 20times of cerewet my Jantan Jalanan 100x cerewet from me.. haisshh~~ ada ke ptt nk shoot gmbar kawin sendri??? GILA APA??? hahahahaha~~~ tp fotografer yg i've already choose, aku rasa ok kot, my sis nyer mmber, dh tgk blog abg nie.. caya gak lar sume pics yg die shoot..

next, is for my hantaran masa kawin... (yg nie pun 1 hal, brg bertukar2..kjap nk yg nie..kjap tukar lak yg tu..) eventho till rite now pun still x tetap lg brg2 yg btol.. dari 9 dulang dh jd 11 dulang... aiyoo~~~.... kenduri lg beberapa bulan, tp brg baru nmpk byg2 jer.. ahaks~~~

okay, enuff for tonite....

p/s: takot nnt lama2 aku jd bridezilla~~~ hahahaha...

1033pm
atas katil...




No comments:

Post a Comment