Friday, October 15, 2010

Sempurnakah kalian?

S E M P U R N A . . . . . . .
hehehehehe... apa kna lah ngan entry aku tis time.. nk citer skit pasal keSEMPURNAan a.k.a PERFECT... slalunyer word nie slalu nyer dikaitkan ngan org yg perfectionist atau dikenali sbg org yg memenitikberatkan kesempurnaan dlm setiap perkara yg mereka buat..(peergghh ayat malam nie mmg puitis.. kahkahkah)

aku bukak citer pasal sempurna sbb keadaan disekeliling aku... aku x paham btol dgn manusia yg sentiasa ada jer yg x kena pada mata dieorg.. pelik...tpi benar... bkn nyer x bleh nk kritik, i juz dun mind but THINGS tat they all critic x logik.. knp aku ckp x logik.. (lu pikirlah sendri).. ahaks~~

tp kalo nk kritic org pun bkan ker kite kna tgk pada diri kite nie.. cukup bagus kah kite? cukup hebatkah? hurrmmmm..... renung2kan... selamat mengkritik.. (hahahahaha... sengal ubi~~)

persoalan skrng.... SUDAH LAYAKAH KITA UNTUK MENKRITIK ORG LAIN JIKA DIRI SENDRI PUN TAK BETUL?????

hurmm~~~~~

p/s: skrng nie MAHER ZAIN popular~~~~ i loike~~

1214 a.m
tmpat beradu smbil dgr lagu maher zain+ SMS-ing wit En Jantan Jalanan~~~
salam~~~daaa~~~

No comments:

Post a Comment