Friday, October 8, 2010

SeLaMat JaLaN sYaWaL~~~ SeLamat DaTanG oFis Baru~~~

salam....
last entry aku bila bermulanya ramadahan, n skang nie dh nk abis syawal.. masa aku update blog nie merupakan hari terakhir syawal a.k.a raya.. walaupun dh last raya tp stil lg bnyk open2 house... yelar kan sape yg puasa cukup sebulan tu mestilah raya pun nak sebulan gak kan? x gitu? hehehehe~~~....

giler berlambak2 benda yg dtg kat life aku dlm masa skang nie...sedih..hepy..penat...sakit... PAKEJ YG LENGKAP...

benda yg pertama ialah aku kena pindah opis.. dari blok B ke blok C.. nmpk jer dekat tp bila dh harta2 aku yg berharga tu, aiyoo~~ bleh menangis ketiak woo~~ smpi skrang stil lg x abis angkat brg.. tp dlm proses nk memunggah brg nie adalah lah aku dpt kenangan kat jari aku nie.. (isk..isk..isk.. pedih trasa smpi skrng). ofis aku kali nie x mcm ofis yg sblum nie, which is kiteorg yg 40 org staff nie dibahagikan kpd 4 ofis, tp tis time juz ada 2 bilik.. iaitu 1 bilik for chef n the other 1 is for service. pada aku sesuailah juz yelar b4 nie aku dh biasa bercmpur tp bila dh chef jer sume..hurmm.. tp ok jer pun.. bermula next week aku akan duduk lah di tmpt baru.. suasana baru... tmpt duduk tuk kami pun ditentukan oleh bos aku.. (pada aku kdg2 x releven jugak coz trasa cam budak skolah yg tmpt duduk dlm klas cikgu yg tentukan.. tp bila pikir2 balik.. perangai sesetengah staff die yg mmbuatkan bos akui wat camtu.. yg x dinafikan kami nie berpuak2, yg mmbuatkan aku pikir, perlu ker nk berpuak2 camtu?? hmm.. entah lah.. manusia..macam2...) aku mmg lah ok sbb aku dpt tmpat yg strategik.. sbb org yg kat sekeliling aku merupakan org yg aku selesa.. sebelah kanan kak ida, iaitu org yg aku sgt2 selesa(mmber mengular aku..hehehe) sebelah kiri aku lak merupakan ofismate aku yg aku x brapa nk close sbb dia baru kot..hasrul hisyam... tp aku kna lah blajar selesa.. insyallah.. cuma yg aku x selesa kat ofis tu dgn hamba-hamba ALLAH yg lain.. bnyk gak crita yg kiteorg dgr.. tp ntahlah.. aku nmpknye mcm nie tp dlm hati tuhan jer lah yg tau... (insyallah..tak da apa..huhuhu~~)

gigil gak bila dgr crita staff2 yg pnah duduk kat situ.. bnyk gak lah pesanan2 keramat (wakakakak).. they said, kalo bleh elakkan duduk sorang2 kat ofis.. berdua pun jgn.. kalo bleh biarlah lebih drpd 3 org.. tue yg wat aku risau, yelar, aku nie dhlah jenis yg dtg awal n blik lmbat.. huhuhuhu~~~ berpikir gak aku, mcm mane lah nnt.. x kan kalo aku dtg awal nk duduk kat tmpt lain dulu? isk.. nk duk mane? huhuhu~~

ish~~mcm2 lah dlm kpala otak aku nie.. klagi dipikir lg sakit plak kpala aku~~



p/s: kalo lah En.Jantan Jalanan dpt tolong sy pindah~~~~ +_+




No comments:

Post a Comment